loading...
بروزترین سایت موزیک و فیلم
میلاد بازدید : 5088 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (2)
دانلود ویدئو جدید و شنیدنی یاس با نام به خاطر من
این اهنگ در مورد بچه های طلاقه

دانلود ویدئو جدید و شنیدنی یاس با نام به خاطر من
این اهنگ در مورد بچه های طلاقه





دانلود ویدئو:


دانلود کیفیت HD

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط صبا در تاریخ 1394/11/29 و 11:34 دقیقه ارسال شده است

چیزی که می خوام بهت بگم و فراموش نکن شاد زندگی کن خودتو اذیت نکن می دونم که خیلی سخته چون خودم هم تجربش کردم هرروز بغضم گلومو فشار می ده ولی کاری نمی شه کرد دنیا اونقدر بیرحم شده که نگو شاید مردماش بیرحمن اصلا نمی دونم یا دنیا بی رحم یا ما حالا باید هر جوری که شده تحمل کنیم فقط تونیستی من نیسم که مشکل دارن همه مشکل دارن ولی فکر می کنم دنیا مال من نیست فقط یک اضافم تودنیا هیچ کسو ندارم باهش همدردی کنم حالا می گی اینا واسه چی به من می گی می گم تا شاید خالی شم از این همه غصه

این نظر توسط صبا در تاریخ 1394/11/29 و 11:23 دقیقه ارسال شده است

سلام هیچ وقت ناراحت نشو منم این دردو کشیدم خودت زندگی کن وراحت باش همه چیزو فراموش کن اقای یاس


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين خواننده ي ايراني ...
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 439
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 776
  • بازدید ماه : 5,894
  • بازدید سال : 58,052
  • بازدید کلی : 568,933
  • کدهای اختصاصی